Polgármesteri Hivatal

Ófehértói Polgármesteri Hivatal

 

Cím: 4558 Ófehértó, Alkotmány utca 54.
Telefon/Fax: (42) 999-490 / (30) 960-1912
KRID : 306279715
KRID rövid név OKPH
E-mail: hivatal@ofeherto.hu
Web: www.ofeherto.hu

 

Ügyfélfogadási rend:
Hétfő, Péntek: 8:00-12:00
Szerda: 8:00-16:00
Kedd, Csütörtök: Nincs ügyfélfogadás

 

Tisztségviselők

POLGÁRMESTER
Simon József
E-mail: polgarmester@ofeherto.hu
Fogadóóra: Hétfő: 8:00-12:00


ALPOLGÁRMESTER

Tóth Sándor


JEGYZŐ

Boráné Hegedüs Erzsébet
E-mail: jegyzo@ofeherto.hu
Fogadóóra: Szerda: 8:00-12:00

 


 

Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítése és munkatársai:

Adminisztrátor; közfoglalkoztatási munkatárs: Laskai Gabriella: Feladatkör: adminisztrációs és gépelési feladatok ellátása, beérkező iratok iktatása, Start munkaprogram és munkaügyi szervezése, hirdetményekkel kapcsolatos ügyintézés.

Pénzügyi munkatárs: Cserepesné Kaplonyi Mária: Feladatkör: valamennyi bejövő számla analitikus nyilvántartása, átutalások teljesítése, könyvelési feladatok ellátása, tárgyi eszközök nyilvántartása, munkaügyi ügyek intézése

Pénzügyi munkatárs: Éles-Simon Zsuzsanna: Feladatkör: pénztárak kezelése, készpénzes számlák nyilvántartása, pénzügyi elszámolások készítése 

Igazgatási munkatárs: Gáborné Terbócs Mónika: Feladatkör: önkormányzati segélyezési ügyek; települési támogatás;rendkívüli telelpülési támogatás; gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultság megállapítása; óvodáztatási támogatás megállapítása;gyermekek nyári étkeztetésének igénylésével kapcsolatos feladatok; közüzemeknél szociális rászorultság igazolása; lakcímnyilvántartás.
Igazgatási nyomtatványok letöltése

Adóügyi munkatárs: Lőrincz Istvánné: Feladatkör: ügyfélfogadás, adat nyilvántartás, adókivetés, adóbehajtás, adóellenőrzés, állománykarbantartás;szemétszállítással kapcsolatos ügyek intézése, hagyatéki ügyek intézése
Adóügyi nyomtatványok letöltése

Anyakönyvvezetés: Boráné Hegedüs Erzsébet: Feladatkör: anyakönyvvezetéshez kapcsolódó ügyek; pályázati ügyintézés; választási eljárásokhoz kapcsolódó ügyek intézése.

 


 

Anyakönyvi események:

1. Állampolgársági Ügyek

2. Anyakönyvi Okirat Kiállítása

3. Haláleset

4. Házasság

5. Házassági Névviselés Módosítása

6. Születés

7. Születési Névváltoztatás

 

Adóügyi események:

1. Adó És Értékbizonyítvány

2. Határidők

3. Számlaszámok

4. Adóigazolás Kérelem

6. Adóigazolás

7. Túlfizetés Rendezés Kérelem

8. Kommunálisadó

9. Iparűzési Adó

10. Taljterhelési Díj

11. Adók Módjára Behajtandó Köztartozások Végrehajtása

 

Kereskedelmi nyilvántartások:

1. Bejelentéshez Kötött Kereskedelmi Tevékenységek Nyilvántartása

2. Működési Engedéllyel Rendelkező Üzletek Nyilvántartása